Syyslomaleiri 2024

Riihimäen Palloseura järjestää syyslomaleirin 2013-2017-syntyneille futareille ma-ke 14.-16.10. Leiri järjestetään Ilves Hallissa (Korttiontie 2).

Päivittäinen leiriaika on klo 9–15. Leireillä pelaajat jaetaan ikäryhmittäin. Leirille otetaan maksimissaan 40 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Leirimaksu on 100€/osallistuja. Leirimaksuun sisältyy jalkapallovalmennus, päivittäinen välipala ja ruokailu. Hinta ei sisällä vakuutusta, mutta RiPS-pelaajien pelipassivakuutus on voimassa leirillä.

Varustuksena RiPS-seuravarusteet (tai muu liikuntavarustus), jalkapallokengät, säärisuojat, juomapullo, vaihtovaatteita tarvittaessa. Ilves-halli on kylmä halli, jossa ei lokakuussa ole lämmitystä, ellei ulkona ole pakkasta.

Leirillä harjoitellaan monipuolisesti henkilökohtaisia jalkapallotaitoja ja pelitaitoja ammattivalmennuksessa.

Ilmoittautumisaikaa on 6.10. asti. Ilmoittautuminen on sitova, mutta sairastapauksissa maksu voidaan palauttaa. Saat laskun leiristä ilmoittautumisen yhteydessä eräpäivällä 14.10. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään allergiat, kuvauslupa ja asiat, joita valmentajien on hyvä tietää leiriläisestä.

Tarkemmat käytännöt leiripäivistä, niihin saapumisesta ja lähtemisestä infotaan leirikirjeessä ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tervetuloa Syyslomaleirille 2024!

Valmennus

Asko Jortikka

Liikunnanohjaaja YAMK, UEFA B, Valmennuskoordinaattori 5v5

Asko on syyslomaleirin vastuuvalmentaja. Valmentajana Asko vaatii paljon ja saa pelaajista parhaan irti. Askolla on valmentamisesta kymmenen vuoden kokemus.

Vastuuvalmentaja Asko Jortikka

Joona Dyster

LiTM, Ikävaihekoulutus,

Valmennuskoordinaattori 8v8

Joona on Riihimäen Palloseuran edustusjoukkueen tähtipelaaja, joka ammentaa omia kokemuksiaan ja vahvaa liikuntatieteellistä koulutustaustaansa opettaessaan jalkapallotaitoja innostavalla ja tinkimättömällä ottellaan.

Vastuuvalmentaja Joona Dyster

Lisätietoja: