RiPS GAALA 2024

JOTAIN VANHAA, JOTAIN UUTTA, JOTAIN SINISTÄ

Tervetuloa viettämään RiPS-gaalaa 9.11.2024 vuosien tauon jälkeen! Tarkoituksena on juhlistaa jalkapallokauden päätöstä yhdessä Riihimäen Teatterihotellilla klo 18:00 alkaen.

Gaalaan ovat tervetulleita kaikki jalkapallosta kiinnostuneet, tai muuten vaan hyvässä seurassa viihtyvät aikuiset; olet sitten joukkueen toimihenkilö, kentän laidalla kengännauhoja sitova vanhempi tai aktiivinen penkkiurheilija. Vietetään mukava ilta hyvän seuran ja ruoan merkeissä. Illan ohjelmaan kuuluu rytmikästä livemusiikkia, nokkelaa visailua ja tuttuun tapaan kaudella ansioituneiden aikuisten ja joukkueiden palkintojenjakoa!

Alkumaljat tarjoaa Riihimäen kaupunki.

Gaalan viralliset jatkot ovat Karaoke Bar Jolenessa, sisäänpääsy sisältyy illalliskortin hintaan.

Illalliskortti maksaa 54 €, osta lippu viimeistään 20.10. verkkokaupasta.

K18